Vés al contingut

Vertigen

14/05/2009

Que no Robert, que no. M’ho pots pintar de la manera que vulguis que no hi pujaré. No és que no vulgui, és que tinc vertigen.

robertdelaunay03vm2robert_delaunay_Tour EiffelS  affiche Delaunay tour eiffelS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Entrada escrita sota les següents circmstàncies:

Meteorològiques: Continúa ennuvolat però encara no plou.

Físiques: Les mateixes que fa una estona…

Psíquiques: M’agrada participar en les propostes de Relats Conjunts i trobo que estic inspirada per tot (acabo de publicar un escrit no fa ni mitja hora) menys per estudiar.

13 comentaris leave one →
  1. 14/05/2009 12:39 pm

    Breu i divertit… m’agrada.

  2. 14/05/2009 1:15 pm

    el problema que tu tens amb la sra (o srta) eifiel el tinc jo amb els telefèrics en general. els pintin com els pintin.

    bé, si els pinten a ras de terra potser me’ls miri d’altra manera! 🙂

  3. 14/05/2009 8:42 pm

    Ben trobat, serà difícil convèncer-te! Però seria una manera de superar la por. Una bona manera!

  4. 14/05/2009 9:18 pm

    Molt divertit. M’ha fet riure una estoneta.

  5. 14/05/2009 11:54 pm

    Ostres! Ja veus! Que bo, m’ha fet riure molt! No m’ho esperava! Felicitats per aquest relat tant original!

  6. susanna permalink*
    15/05/2009 12:34 am

    Gràcies a tots i benvinguts als qui encara no havíeu passat per aquí.

    Jordi , mooooolt breu. De fet, per això l’he escrit encara que acabava de penjar un post. Era una broma fàcil i, Òscar, com que tinc pànic a qualsevol tipus d’alçada m’ha vingut ràpidament el text al cap.

    Xexu , la por no se supera així, ja t’ho dic jo. Vaig pujar a la torre de Collserola i una mica més i m’agafa un “síncope”. Imagina’t si haig de pujar a la Tour Eiffel!

    Kweilan i Nymnia , quan l’he penjat he pensat que era molt xorra, però m’agrada que hagi provocat riures. Quan he llegit els vostres comentaris m’heu provocat un somriure a mi.

    🙂

  7. caterina permalink
    15/05/2009 9:53 pm

    El vertigen és molt fotut sinó que ens ho diguin a les que en patim. Ja ens podran insistir que si és no és no 🙂

    Molt xulo el teu blog! M’agrada el que escrius i les circumstàncies finals, físiquis i el que poses al final de cada escrit et dóna un toc personal molt adient.

    Gràcies per la visita, Susanna. Et llegesc 😉

    Salutacions!

  8. 17/05/2009 12:23 am

    Està clar que no hi pujarà 🙂 Són maques les altres pintures de la torre.

  9. susanna permalink*
    17/05/2009 1:19 pm

    Hola Caterina! Sobre el vertigen tens tota la raó del món, si és que no és que no. I no hi ha res a fer! La de coses que ens perdem!
    Gràcies pel comentari sobre el blog. M’agrada que m’ho diguis perquè fa temps que llegeixo el teu, tot i que fins ara no t’havia deixat comentaris. Benvinguda!

    Pd40, algun dia aniré a París i com bé dius, no hi pujaré. Bé, si hi pujo ja us ho diré, 🙂 . Els altres quadres també són del mateix autor. Com que la frase del post em va venir de seguida vaig fer una cerca a veure si Robert Delaunay tenia més pintures de la Tour Eiffel. Gràcies per la visita!

  10. 18/05/2009 10:32 pm

    Mira, jo tinc ganes de tot menys de corregir, revisar, actualitzar currículum… o sigui que, t’entenc…xulo!

  11. 19/05/2009 9:05 pm

    Divertit i original.A mi que m’encanten les alçades! Llàstima del vertigen; hi ha una bona vista .

  12. 20/05/2009 1:53 pm

    Susanna, doncs no saps el que et perds!! jejeje La sensació allà dalt és increïble!!

  13. susanna permalink*
    20/05/2009 6:29 pm

    Hola zel bonica! M’agrada veure’t per la meva nova casa! No hi ha ganes, però estem en la recta final i, per fi, podré separar-me’n i veure com m’ha anat aquest primer any.

    Gràcies per la visita i el comentari, Mireia! És una sort que t’agradin les alçades. A mi un dia tampoc no em feien res, Jordi, així que sí que sé què em perdo, perquè alguna vegada he gaudit d’algun paisatge des de dalt…

Deixa un comentari