Vés al contingut

Si fa uns anys…

10/09/2013

Si fa uns anys m’haguéssin dit que jo seria a la manifestació de l’11 de setembre que va acabar sent tan multitudinària, la del 2012, no m’ho hagués cregut.

Si fa uns anys m’haguéssin dit que formaria part de la Via Catalana m’hagués posat a riure.

Si fa uns anys m’haguéssin dit que fins i tot enllaçaria el meu blog per fer una cadena a internet hagués dit que si es pensaven que m’havia begut l’enteniment.

Però ves per on. Hi vaig ser, hi seré i aquí estic encadenant el post… I si tot això ha passat, qui em diu que no acabi escrivint “si fa uns anys m’haguéssin dit que fariem un referèndum”, “si fa uns anys m’haguéssin dit que seríem independents”

.

Avui canvio les circumstàncies a peu de pàgina per un enllaç: El racó del pare, el següent en la cadena.

8 comentaris leave one →
  1. 10/09/2013 12:19 am

    Em sembla que hi deu haver molta gent en les teves mateixes circumstàncies. Abans érem pocs els que crèiem en això, però per motius diversos, ara som molta més gent, fins i tots aquells que no s’ho pensaven o que no hi paraven esment han fet un pas endavant. Sou tots molt benvinguts, ens uneix un mateix sentiment i tant és com hi ha arribat cadascú. El que importa és que mirem cap el futur tots junts.

  2. 11/09/2013 11:03 am

    Bona diada!

  3. 12/09/2013 11:32 am

    Si fa uns anys t’haguéssin dit que rebries un comentari d’en Pons… haguéssis dit “qui es aquest”? xD

  4. susanna permalink*
    14/09/2013 11:36 am

    XeXu, des del moment que vaig veure que la meva mare (andalusa de socarrel) també s’hi posava… Pell de gallina! Això també, si fa uns anys m’ho haguessin dit, Pons
    Va ser una gran diada, JOMATEIXA!!

  5. 14/09/2013 11:56 pm

    Doncs em sembla fantàstic tal com ho expliques!!!

    Cada cop som més i hem d’aconseguir-ho…

    • susanna permalink*
      22/09/2013 10:22 am

      Després d’haver viscut la Via Catalana sento que si no s’aconsegueix ara… Som-hi!!! 🙂

  6. caterina permalink
    23/09/2013 1:21 pm

    Ha estat un èxit la vosta via catalana, fins i tot un rècord!!! Endavant! 🙂

    • susanna permalink*
      29/09/2013 5:56 pm

      Va ser molt emocionant, això que jo estava a una part on no hi havia la concentració de Barcelona o d’altres llocs. Això sí, no hi teníem ni un forat, eh? 😉

Deixa un comentari