Skip to content

Un matí de dijous

21/05/2009

M’agraden els dijous perquè el meu cap de setmana està a punt de començar. Treballo igual els divendres, els dissabtes i fins i tot alguns diumenges, perquè la feina de mestra diràs que no s’acaba mai. Però com a mínim no haig d’anar a l’escola i és diferent. 

Tot i que tinc el divendres sencer m’agrada més dedicar-me el matí del dijous. El primer que faig és esmorzar amb l’Àngel (això el dia que m’aixeco més o menys d’hora) i quan ell marxa cap a la feina encenc l’ordinador i la tele. És com un ritual: miro el correu, les notícies i els blogs que segueixo. Mentre faig això, escolto de fons la tele, més concretament la programació de Playhouse Disney. Sí, heu llegit bé, és una manera com una altra de fer listenings, no?  😀

Miro Manny manitas amb les seves inseparables tools (m’encanta l’accent sudamericà del abuelo!), el cocodril a qui s’han d’ensenyar good manners i Bunnytown, però sense cap mena de dubte, el millor de tots és My Friends Tigger and Pooh. A l’osset en concret li tinc una miqueta de mania, pobre, però la resta de personatges m’encanten. 

Els problemes als quals s’enfronten són realment greus, no us penseu! Un dia van haver d’investigar per què Tigger havia perdut la seva ombra (no s’havien adonat que s’havia ennuvolat el cel!), un altre dia el pobre Pigglet es va quedar tancat a casa perquè un roc enorme havia tapat l’entrada (aleshores van descobrir que fent palanca podien treure la enorme pedra) i avui hem après ( 😉 ) que les plantes també creixen! Ha sigut molt bo, perquè mesuraven al petit cangur fent servir la tija d’un girasol i, és clar, veien que el pobre no només no creixia sinó que minvava. L’han fet beure molta llet i fins i tot l’han regat però res. Sort que al final han vist que el problema era que el girasol també creix i que, per tant, les marques anaven pujant, no que Roo s’anés fent petit. No em direu que no és tendre?

Little-Roo-winnie-pooh

 

Entrada sota les següents circumstàncies:

Meteorològiques: Fa un sol esplèndid!

Físiques: Llevar-se a les nou i tirar-se al sofà no cansa gaire…

Psíquiques: Intento no pensar en la decisió de d’haver deixat les opos (perquè ara ja està fet) i per això escric posts xorres com aquest.

2 comentaris leave one →
  1. 21/05/2009 1:25 pm

    De matinada al tdt disney channel fan art attack i també s’hi aprenen coses.

  2. susanna permalink*
    22/05/2009 10:13 am

    ajaajjaja, ja ho sé, ja… 😉 Però de matinada no, jo ho he vist a vegades al voltant de la una del migdia o així.

Deixa un comentari

