Skip to content

Tornem-hi!

07/01/2011

Després de tantes vacances (des del 23 de desembre déu n’hi do) havia oblidat certes coses que ja formaven part de la meva rutina.

Per exemple, que la T-10 del metro té la mania de perdre’s per la butxaca del bolso si no la busco abans, i acabo escoltant el metro com se’n va; que tot i que em sembli a les 7’15 que tinc molta estona per endavant, les 8’20 arriben en un plis, i agafar el metro a aquesta hora vol dir arribar justet, massa justet; que tinc un trajecte llarguet en metro, així que m’haig de treure l’abric o acabo agobiada de la calor al cap de tres minuts; que per molts nervis que tingui quan (re)començo, al final les coses sempre van millor del que em penso.

.

Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 20’00h

Meteorològiques: aquest matí estava tot boirós quan he arribat a l’escola. Ara no fa massa fred, trobo.

Físiques: una mica de son. Ja no estava acostumada a aixecar-me a certes hores del matí…

Psíquiques: primer dia de contacte superat i bé. No hi havia nens, gairebé…

Anuncis
2 comentaris leave one →
  1. 07/01/2011 9:06 pm

    I no t’has adonat que, després de tants dies, la T-10 ara és una mica més cara?? Cada any passa igual, amb el canvi d’any.

    • susanna permalink*
      07/01/2011 9:15 pm

      Jjajjaja!!! Norrrrrrr, que jo encara la portava de l’any passat!!! Bona entrada d’any!

Deixa un comentari

