Skip to content

Circumstància anual: bloganiversari

29/04/2010

“Potser avui no sigui el millor dia per començar un blog. Ni demà. Ni fins d’aquí a dos mesos. O potser precisament perquè hauré d’estar dos mesos tancada preparant oposicions és que m’han vingut aquestes ganes sense fre d’escriure-us alguna cosa”. Així començava fa un any (24/abril/09) explicant-vos les meves circumstàncies.

Encara ara hauré d’esperar a fer un post dient que he aprovat les oposicions (a les que no m’hi he presentat, per segona vegada). Però sí que us  he explicat que he estat de públic a un programa de TV3, m’he queixat de la meva manera de ser, us he fet partíceps del nostre canvi de pis, us he parlat d’una ciutat que em té el cor robat…

De tots els posts escrits, n’hi ha que tenen comentaris, n’hi ha que no. N’hi ha que em sap greu que no en tinguin i n’hi ha que no. N’hi ha que estaven fets a corre-cuita i n’hi ha que estaven més pensats…

Aquest, és un d’aquells a corre-cuita perquè just anit vaig recordar que per aquestes dates vaig començar a escriure per aquí. No tenia pensat res per al post del primer aniversari del blog, així que em deixo guiar pel que em ve de gust fer ara mateix: deixar alguna estadística.

.

Entrades: 63

Comentaris: 271

Categories: 5

Etiquetes: 77

Què buscava la gent que ha arribat a través de cercadors?: little roo, la roca village, laberint, laberint horta, laberinto horta…

.

Els cinc posts amb més visites:

Un matí de dijous

Tot tipus de desordre

Vertigen

De metges i metgesses

De tatuatges i piercings

.

I els menys visitats?:

Balles?

De moment, baldufa

Mens sana in corpore sano

Dies complets

Sara Baras

.

Aquest any se m’ha passat molt ràpid. Suposo que això vol dir que no em suposa cap esforç continuar passant per aquí i que, segurament, encara hi hagi un altre any del blog de la Susanna i les seves circumstàncies.

.

Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 9’40h

Meteorològiques: temperatures altetes i solet que ens deixen anar sense abrics!!

Físiques: un pèl adormida. Anit el cap m’anava de bòlit!

Psíquiques: res més a dir excepte que estic encantada que em visiteu i que, per què no dir-ho, encara hi ha més gent que em visiti el proper any! Aquells qui heu estat aquí des del principi, milers de gràcies, petons i abraçades!

Anuncis
6 comentaris leave one →
  1. 29/04/2010 10:14 pm

    Doncs a mi em sembla un bon resum d’aquest any. Moltes felicitats i a continuar explicant-nos les teves circumstàncies!

  2. 30/04/2010 1:18 pm

    Felicitats pel primer aniversari! un bon resum, com diu el Xexu. La veritat és que a mi se’m va passar totalment el meu primer, aviam si pel segon faig alguna cosa. Potser et copio la idea de les estadístiques… 😉

  3. susanna permalink*
    03/05/2010 12:52 pm

    Gràcies als dos per les felicitacions! Veieu, aquest és un d’aquells posts on el meu ego em diu que vol comentaris… 😉

    XeXu, tu com sempre, el primer en passar per aquí i dir alguna cosa. No sé si és bon resum o no però estic contenta de poder explicar les quatre coses que em passen pel cap. Mil gràcies!

    Em fa molta ilusió veure’t de nou per aquí, Manel Marqués i més si és per felicitar-me. Gràcies per continuar per aquí!

  4. 04/05/2010 9:22 am

    Susanna! Per molts anys!!! El primer any sempre fa molta il·lusió perquè, com dius, quan comences no saps gaire si aguantaràs més d’unes quantes setmanes! Que bé sentir que t’agrada, això dels blocs, i que tens els ànims per continuar.

    Per les opos, no pateixis! Ja arribaran! Que no et manqui la constància i la perseverància! 😀

  5. rits permalink
    06/05/2010 10:07 pm

    oooooh!!!! amb mooolt de retard, moooooltes felicitats!!!!
    si l’any ha passat ràpid, senyal que encara que no hagi estat perfecte, ha estat força bó!!

    ara a seguir!!!

  6. 09/05/2010 9:27 pm

    Jo també vaig amb retràs. Felicitats i que sigui per molts més!!
    Una forta abraçada.

Deixa un comentari

