Skip to content

Mens sana in corpore sano

01/04/2010

A vegades les circumstàncies et porten a fer coses que mai abans haguéssis pensat. Una d’elles és anar al gimnàs, cosa que a mi em feia urticària només de pensar-hi. Tot i que he practicat diferents tipus de balls (de saló, sevillanes, dansa del ventre o sardanes) sóc força sedentària i no m’agrada massa el moviment. O millor dit, el moviment que jo m’imaginava dins un gimnàs.

Doncs resulta que em van recomenar que ho provés i fa mes i mig aproximadament vaig anar a demanar informació al que tinc, literalment,  al costat de casa. Només faltaria que m’hagués de desplaçar gaire per anar a suar! 😉 Total que ho van fer tan bé que vaig sortir d’allà havent pagat la quota i amb una cita per fer màquines al cap de dos dies.

No hagués dit mai que m’agradaria tant: la última vegada que hi he anat, fins i tot anava somrient pel carrer pensant en el què faria. A vegades tinc la impresió de tenir un torturador personal (com diu l’Àngel) en comptes d’un entrenador personal, però al final en surto feliç, relaxada, confiada… Increíble!

Això de l’entrenador ho vaig fer perquè sabia que si no tenia obligació d’anar-hi em quedaria la meitat dels dies a casa per mandra. Però m’agrada la flexibilitat del gimnàs perquè si bé el veig un dia a la setmana (durant mes i pico) també puc fer altres coses com pilates, piscina, bicicleta, etc… Així que, segons com em pica aquell dia, faig una cosa o una altra. I el més fort de tot és que, com que he vist que m’agrada i m’hi trobo a gust, ho faig.

.

Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 20’31h

Meteorològiques: Avui està fent un airet força desagradable i vés que no acabi plovent.

Físiques: Aquest matí he fet força feina al gimnàs. Deu ser per això que tinc aquesta somnolència? O deu ser per la primavera?

Psíquiques: Corpore sano… a veure si ajuda a arribar a la mens sana. 😉

2 comentaris leave one →
  1. 02/04/2010 12:06 pm

    Aprofita bé els primers temps. El gimnàs a la llarga cansa, però si t’hi aficiones prou una bona temporada pots posar-te en forma i això senta molt bé, et sents renovat i et veus molt bé, així que, naturalment, això col·labora a tenir una mens sana.

    • susanna permalink*
      06/04/2010 11:36 am

      Quina capacitat per treure la il·lusió a la gent! 😦 Mira que dir-me que a la llarga cansa quan acabo de començar! No sé què passarà però de moment m’agrada així que aprofitaré fins que arribi aquest dia que dius… 😉

Deixa un comentari

