Skip to content

El meu paisatge favorit

02/03/2010
tags:

Hi ha un gest que sempre faig en passar per la ciutat en tren: segui en el lloc que segui giro el cap i moc els ulls amb rapidesa per si de cas el tren ja s’ha passat de llarg quan jo les trobo. Però no. Això no sol passar. Tinc aquest gest tan interioritzat que de seguida veig la punxa de Sant Fèlix i la mole quadrada i blanca, la catedral de Girona, amb el riu Onyar i les cases, la pinzellada de color per a un quadre meravellós.

.

Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 23’28h

Meteorològiques: avui ha fet sol i caloreta, el dia que vaig escriure el post no ho recordo.

Físiques: només una mica de mal de cap.

Psíquiques: passava en el tren i em preguntava com serà Girona quan soterrin les vies… El post el vaig escriure sobre paper i ara he decidit “treure’l”.

Anuncis
5 comentaris leave one →
  1. 02/03/2010 1:47 am

    Girona és per baixar del tren, no per passar de llarg. Però suposo que no existeix aquesta opció, oi?

  2. 03/03/2010 1:16 pm

    No sabria dir si aquest és el meu paisatge favorit, però sí que està entre els 4 o 5 que més m’agraden. Per mi Girona és la ciutat més bonica de Catalunya, una de les 3 d’Espanya (juntament amb Sevilla i Santiago) i d’Europa… doncs no m’atreveixo perquè tampoc he vist tant, però segur que entra al “top 10”.

    No acostumo a passar per Girona en tren (potser fa 15 anys de l’ultim cop) però quan ho he fet m’ha agradat molt, moltíssim, la panoràmica des de la via.

  3. susanna permalink*
    03/03/2010 2:50 pm

    Hi passo molt sovint perquè intento anar a veure els meus pares ni que sigui un cop al mes, però baixar del tren no baixo tant com m’agradaria. Ara fa temps que no passejo per Girona. Massa. Però bé, cada cop que puc m’escapo. És una ciutat preciosa!

    També hi ha altres ciutats que m’agraden però a Girona hi he viscut i li tinc un amor especial. Justament no hi he estat ni a Sevilla ni a Santiago. L’última està pendent per quan em decideixi a fer el Camí de Santiago…

  4. Ninu permalink
    09/03/2010 7:59 pm

    No ho hagués dit mai, que aquest és el teu paissatge favorit!!! 😉
    Per cert, no serem capaços de perdre’ns la combinació Chillida + GIrona, no???

    Besets, preciosa!

    • susanna permalink*
      09/03/2010 8:33 pm

      Oi que no ho haguéssis dit mai? Ja ho sabia jo això… ;-P
      No, no serem capaços. Ara no recordo fins quan dura però hi anirem!

      Petons!!

Deixa un comentari

