Skip to content

Al Tall

18/01/2010

Tenia pensat fer un post sobre com va anar ahir la festa de Sant Antoni però penso que millor parlo d’un descobriment que vaig fer: Al Tall. Un descobriment? direu, quan fa anys i panys que van pel món i tenen més de 15 discos a les espatlles?? Doncs sí! Ahir, entre torraeta i semolà, els vaig veure actuar per primera vegada i me’n vaig enamorar. Bé, enamorar no seria la paraula…


La música em va agradar molt i les lletres no estan gens malament. Els peus no podien estar quiets i anava fent bots mentre anava escoltant les seves lletres. Vaig veure que tenen molts de fans, perquè la gent que hi havia al meu voltant cantava gairebé totes les cançons i no paraven de picar de mans.

Vaig estar a punt de comprar l’últim disc, que el tenien allà a la venda, Vergonya, cavallers, vergonya, però vaig decidir fer cas a l’Àngel i buscar algun recopilatori. Segur que m’agradarà!


Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 16’50h

Meteorològiques: El cel està molt gris. Molt. Massa. I plou…

Físiques: Al sofà s’està molt bé…

Psíquiques: …però jo estic amoïnada per estar de baixa  i poder sortir i fer coses…

Anuncis
2 comentaris leave one →
  1. 06/02/2010 1:45 pm

    No li veig el problema a estar de baixa i poder sortir i fer coses. Si et trenques tres costelles, segurament necessites quedar-te al llit. Si el problema es “del caparro”, com deies al post anterior, no veig per que no pots sortir i fer coses, fins i tot potser es aixo el que necessites (perdo pero no puc posar accents)

    • susanna permalink*
      22/02/2010 9:34 pm

      Tens tota la raó del món però hi ha coses que costa de canviar. Però bé, “estamos en ello”…

Deixa un comentari

