Skip to content

Blocaire Invisible (iii)

04/01/2010

Això ja arriba al final, per això m’haig d’espavilar a veure si em troba… Així doncs:

Pista 4: en un comentari que li he deixat al post que titula “BON ANY 2010 A TOTHOM” li deia que es fixés en l’http, que en som poquets. És cert, mirant la llista de persones que participem en aquesta iniciativa, tret de quatre o cinc, la resta utilitzen blogspot… No sé si ja s’hi ha fixat bé, perquè em deia que potser no havia entès bé la pista i era una pista per despistar.

Pista 5: en el proper comentari que li faré, li diré alguna cosa així com que són les CIRCUMSTÀNCIES les que em van dur a tafanejar el seu blog i són les CIRCUMSTÀNCIES el que faran que no tingui regal fins el dia 7. Creieu que aleshores em trobarà? 😉

Doncs bé, el proper post que faci en referència al Blocaire Invisible, intentarà ser un d’aquells programats perquè marxo fora i no vull que la C. es quedi sense regal. De tota manera, dubto que tingui temps d’escriure’l abans d’agafar el tren per passar el dia de Reis fora de Barcelona, amb la família postissa. Espero que em sàpiga perdonar…

I pel que fa a la meva cerca… M’ha anat deixant pistes (no gaires tampoc, eh?, o és que jo no sóc molt audaç i no les capto, que també podria ser) que em duen a pensar que és UN AMIC blocaire i que deu tenir algun enllaç a Flickr al seu blog. He estat mirant per sobre (una altra vegada!) la llista dels inscrits i crec que podria ser un d’aquests tres:

http://www.eduard.cat/

http://elplastadelesfotos.blogspot.com/

http://azriel100.blogspot.com/

.

Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 11’56h

Meteorològiques: Està força núvol però dubto que acabi plovent. Un dia massa gris pel meu gust…

Físiques: Tinc mal de cap… Deu ser que la tornada a la feina s’acosta.

Psíquiques: Aprofito els últims moments abans de marxar per deixar en marxa el meu regal. M’agrada fer les coses amb temps i amb calma i, tot i que m’ha agradat participar, no sempre que he volgut he pogut tenir l’ordinador, per això tinc la sensació que m’ha quedat una mica coixa la cosa… En fi! Una, que és exigent fins i tot en això!

Anuncis
3 comentaris leave one →
  1. El ja-gairebé-visible permalink
    04/01/2010 3:15 pm

    Mmm… només tres opcions! això si que és reduir la cerca. No et diré si sóc un dels tres o no, però com que et queixes de tenir poques pistes, te’n donaré més:

    Quan vaig visitar el teu blog per primer cop em va agradar el teu núvol d’etiquetes i jo també me’n vaig posat un.

    Tinc més de 10 i menys de 20 seguidors.

    (atenció, que aquesta és retorçada) : una interpretació incorrecta d’un post meu t’ha despistat perquè creus que es contradiu amb un comentari que et vaig deixar. En realitat, no són contradictòries.

    Visc a la província de Barcelona.

    Aixo no és una pista, però també és veritat: no puc fer-te el regal que voldria, la segona opció em penso que no t’agradarà, i en definitiva no sé què regalar-te. Socorro!

    • susanna permalink*
      04/01/2010 4:19 pm

      Jiijiiijiii!!!! Ja sé qui ets! T’he trobat! Fa temps que ho sospitava… No ets tan dolent deixant pistes ni jo interpretant-les. 😉
      I per l’amordedéu! No et preocupis pel regal!!!! Segur que m’agrada!

  2. 07/01/2010 11:27 pm

    Sí que en sóc de despistada, començava la llista per dalt, després per baix, buscava word press, què em va passar? Però gràcies per no defallir!

Deixa un comentari

