Skip to content

Cafè 20.30

21/12/2009

Si mai em quedo embarassada em fa por pensar com poden ser els meus desitjos. Avui he arribat a casa pensant que volia un cafè. Això era a les sis de la tarda, però estava tan cansada que m’he llançat directament al sofà. He estat dues hores i mitja pensant en el cafè i al final m’he aixecat i l’he fet. Mitja hora abans de sopar? Doncs sí…


Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 21’03h

Meteorològiques: Avui fa menys fred. No he encès la calefacció.

Físiques: Sembla que m’hagin donat una pallissa però només és final de trimestre…

Psíquiques: Necessito les vacances d’hivern, ja! Tenia ganes d’escriure alguna coseta més per al meu amic invisible 😉

Anuncis
8 comentaris leave one →
  1. 21/12/2009 10:38 pm

    No, mitja hora abans de sopar no. Mitja hora abans de fer un post! Això va bé per tenir el cap clar!

    Fa menys fred? En quin planeta vius, que vinc!

  2. 22/12/2009 12:01 pm

    mmm… amiC invisible? d’on ho has tret, que sóc un home?

    Vols saber si encara et vigilo? no ho dubtis. Et visito cada dia. Vaig endinsant-me en el teu blog a la recerca d’idees…

    Pel que fa als desitjos, et puc dir que he viscut dos embarassos (pista) , tot i que no al meu propi cos (pista) i l’embarassada va tenir un comportament molt normal pel que fa a extravagàncies amb el menjar i el beure. Però és clar, cada dona és un món…

    Com va dir en Terminator [mode veu cavernosa on] volveré [mode veu cavernosa off]

  3. 22/12/2009 2:08 pm

    m’agrada molt el teu blog sobretot la part de: post escrit sota aquestes circunstancies. Stic en busca dl meu blogaire invisible. jiji. ptonets

    • susanna permalink*
      25/12/2009 1:46 pm

      Gràcies per deixar el comentari! Espero que vagi bé la cerca, jo encara no sé qui és!!! Aaarrggh! Bon Nadal!

  4. 22/12/2009 9:40 pm

    Ufff pero el cafè estaba bo??? Feliç Nadal y feliz any nou!!!

  5. L' invisible permalink
    24/12/2009 9:41 pm

    Hola Susanna, ara deus estar a punt de seure a sopar en família, o potser fora… només volia desitjar-te molt bones festes, i recordar-te que et continuo vigilant. Fes bondat….

  6. 25/12/2009 12:23 pm

    Bones vacances i bones festes!!

  7. susanna permalink*
    25/12/2009 1:45 pm

    Bon nadal a tots!!!!

    XeXu, és veritat que feia menys fred. No dic pas que no en fes però es notava una miqueta… 😉

    Amic invisible, no ho he tret d’enlloc. Jo vaig posar alguna cosa així com amic/ga… Tu sol t’has delatat ara! jijiiiji! Les pistes que em deixes no em serveixen gaire, també és cert que amb tants dinars i família tinc la sang a l’estòmac i no pas al cervell. Tu fes bondat també i deixa’m alguna pista més pista, vaaaa!!!

    Hola Naida! M’agrada veure’t per aquí! Bones festes per a tu també! Tu diràs si estava bo, feia dues hores que el volia…

    M’agraden molt aquests detalls, Nuria! Em sembla fantàstic i molt bonic per part teva que hagis passat per aquí a desitjar-me bones festes! Per a tu també, bonica! Espero que et vagin molt bé! Un petó!

Deixa un comentari

