Skip to content

Blocaire Invisible (i)

19/12/2009

Des de fa tres anys es fa aquesta mena de joc entre blocaires que consisteix en fer un regal com si fos l’amic invisible. Aquí, aquí i aquí teniu molta més informació sobre la cosa. Aquest any he decidit participar-hi jo també, tot i que fins que no acabi l’escola no tinc gaire temps ni de mirar blogs ni de deixar gaire comentaris.

Blocaire Invisible, de tota manera no et preocupis, que ja sé qui ets i no et quedaràs sense regal! Aquí tens la primera pista:

Pista 1: És la primera imatge que he trobat posant al Google Images la paraula clau del teu blog (sense accent, que em vaig equivocar)…

Avui, en el poc temps que he tingut per anar mirant blogs, he esbrinat que ni McAbeu ni Duschgel són els que m’han de fer el regal a mi: el primer diu que li ha deixat un anònim i a mi encara ningú no m’ha dit res, anònimament si més no; i el segon perquè la frase “parece que tiene miedo de que nos aburramos” no va molt amb el meu blog, oi? Res, que seguiré buscant…


Entrada escrita sota les següents circumstàncies:

Horàries: 20’07h

Meteorològiques: Ben bé no us ho sé dir perquè no he sortit de casa en tot el dia, però crec que fa una miqueta menys de fred que ahir, tot i que igualment hem encès la calefacció a casa.

Físiques: M’he aixecat tan tard que no puc estar cansada de cap de les maneres, fins i tot després d’haver fet feina de mestressa de casa.

Psíquiques: Em fa molta il·lusió participar en aquesta iniciativa i volia escriure alguna cosa ja! Ni que fos ràpidament abans de sortir a sopar amb uns amics.

Anuncis
5 comentaris leave one →
  1. 19/12/2009 11:45 pm

    Efectivament. Ni McAbeu ni Duschgel són els que t’han de fer el regal.

    Sóc jo.

    Fa dies que et vigilo (des del dia 16, per ser exactes) i fins ara no m’havia decidit a dir res, però quan he vist aquest post…

    Res, ja tornaré a apareixer. Com diuen els segrestadors de les pelis “no intentis trobar-me, jo et trobaré a tu”.

  2. susanna permalink*
    20/12/2009 2:19 pm

    Ooooohhhh!! Hola, holaaaa! Primer comentari del meu / la meva blocaire invisible i ja estic a cent! Havia d’haver participat abans!!! Jijiiiiijji!!
    Això del segrest intenta ser una pista????? Aaaarggh!!!

    Benvingut/da al meu blog, doncs!

  3. Duschgel permalink
    20/12/2009 6:56 pm

    Molt bé, molt bé! Ja veig que tu tampoc no ets la meva amiga invisible… De moment ho tenim fotudet, perquè hi ha poca gent que hagi donat pistes fins ara.

    Una abraçada!

  4. 21/12/2009 9:48 pm

    Apa, jo estic com el Duschgel, que veig que la gent no deixa gaires pistes….
    De totes maneres, serveix per descobrir nous blocs com el teu!
    ;-D

  5. 22/12/2009 12:42 pm

    Doncs a mi em sembla que tu tampoc ets el Meu Blogaire Invisible. 😀
    Continuarem buscant, encara que de moment costa perquè com bé dieu, molta gent encara no s’ha animat a publicar pistes. ;-P

Deixa un comentari

