MEME test
Estava pensant en fer un post sobre el Barça i el bon rotllo que hi ha aquests dies, que fins i tot i ha olor a festa pels carrers i que veig més samarretes blaugranes que mai. Però bé, al final tampoc no sóc tan futbolera així que m’he decidit a fer un meme que em va passar la Sonia.
En primer lloc, has de respondre les preguntes al teu blog.
En segon lloc, has de canviar una pregunta que no t’agrada per una altra inventada per tu.
En tercer lloc, has de pensar i afegir-ne una de pregunta.
Finalment, cosa que ja dic que no faré perquè no se m’acut a qui (encara no “conec” tanta gent), l’has de passar a 8 persones.
A) Un lloc per relaxar-se? Una caleta de la Costa Brava.
B) Fas becaines? Cada tarda dic: avui faig una becaineta! Però m’acabo enganxant al facebook o a la tele…
C) Qui ha estat l’última persona a la que has fet una abraçada? Avui a la Nuri, quan ens hem acomiadat al bus. Aquesta pregunta sona com si fos una cosa estranya i la veritat és que jo abraço força…
D) El teu plat preferit per sopar? A l’estiu el gaspatxo que fa la meu mare, sens dubte. Però al pa amb tomàquet i embotit tampoc no li faig cap fàstic! Mmmm…. boníssim!
E) La última cosa que t’has comprat? Aquesta setmana he gastat massa… L’últim ara fa una mitja hora: una camisa blanca.
F) T’agrada escoltar música quan visites els blogs o tanques el reproductor tan bon punt obres la pàgina? Normalment tinc l’ordinador en silenci, així que per molt que hi hagi música als blogs no la sento. M’agrada més així. Si vull escoltar-la aleshores pujo el volum.
G) La teva estació de l’any preferida ? L’estiu! Al sol qual sargantana!
H) Què hi tens al teu armari dansaire? Aquesta pregunta no la contesto, que ja no faig dansa oriental. La canvio per En què et gastes la major part dels teus estalvis?
I) Digues alguna cosa de la persona que t’ha passat aquest meme. Doncs que és d’aquelles persones que, tot i no conèixer-nos personalment, es fa estimar. Ja seria hora que ens trobéssim un dia, no?
J) Si poguessis tenir una casa moblada gratis a qualsevol part del món, on t’agradaria que fos? Qualsevol lloc on es pugui sentir el soroll del mar.
k) Lloc preferit de vacances? He visitat molts llocs on m’hi quedaria, però encara no he viatjat tant per haver-lo trobat.
L) Com prens el cafè ? Amb la llet natural. No m’agrada escaldar-me la llengua.
M) De què t’agradaria alliberar-te? Alguns dies de mi mateixa, d’altres de la responsabilitat i la majoria de treure la pols als mobles i escombrar.
N) Què volies ser de petit/a? Durant molt de temps vaig voler ser mestra. Després se’m va passar però mira, sembla que hi he tornat!
O) Què estàs llegint actualment? Ara que he decidit que no em presento a oposicions puc tornar a agafar L’Origen Perdut de la Matilde Asensi, que el tenia un xic abandonat. Quan vull llegir altres coses entremig, agafo les Leyendas de Euskal Herria (de Toti Martínez i Juan Luis Landa) que són contes de no més de dues pàgines.
P) Quina és la teva marca preferida de texans? Ah, però hi ha marques?? Ara en serio. Acabo comprant-me els texans a una botiga on van totes les adolescents hormonades. Què voleu? Són els únics que trobo que em queden bé!
Q) Quina peça de dissenyador t’agradaria tenir? Deu ser que m’hi fixo menys del que em pensava en aquestes coses perquè ara mateix no se m’acut cap. M’agraden molt les faldilles, així que mentre m’agradi m’és igual de qui sigui…
R) Viuries la teva vida d’una altra manera de com la vius ara? Per què no? Tot depèn de les circumstàncies… Jejejejj!
S) Tornaries a crear el blog? Oh, i tant!
T) Dins l’armari de quina famosa t’agradaria perdre’t? I què se m’ha perdut a mi dins l’armari de cap famosa?
U) Quina és la combinació de colors que més utilitzes? Marró amb vermell, taronja o verd.
V) Ets feliç? Jajajaj! Saber què és la felicitat és la gran pregunta de la humanitat.
W) Si t’haguéssis de reencarnar en un animal, quin escolliries? Un koala i així m’aniria a viure a Austràlia. Tret que acabés a un zoo, és clar!
X) Un somni? Estimar-me a mí com sóc capaç d’estimar els altres.
Y) Què és el que més et molesta/odies (l’original era “detestas” però ara no trobo la paraula)? El món és un lloc injust, sovint. Ho dic perquè em molesten moltíssimes coses que acaben sent política totes, tot i que sovint no m’afectin a mi. En plan més superficial em molesta que la gent que baixa del bus darrera meu vulgui sortir abans que jo tant si com no, per exemple.
Z) La meva pregunta: Deixes el llit fet quan surts de casa? (Jaajaaja, quina pregunta més xorra, però és que acabo de veure de reüll que el meu no està fet i són les vuit i pico del vespre!)
Entrada escrita sota les següents circumstàncies:
Meteorològiques: Ha fet sol i calor tot el dia.
Físiques: He estat voltant des de primera hora (que he anat a la platja) i em trobo molt i molt bé. M’agraden els dies com avui.
Psíquiques: Volia fer un post tant si com no i potser no era el millor moment perquè estic patint pel sopar (no paro de mirar el rellotge perquè és tard), però quan se’m fica una cosa d’aquestes al cap… No podria ser igual de tossuda per la resta??
ufff, quina mandra!
Jajajaja!! Veus? Se que hi ha gent a qui no li agrada gens fer aquestes coses, per això vaig decidir no passar-lo a ningú. Tu ja estàs tatxat, doncs! 😉
Susanna, sí és veritat que ens hem de conéixer!! sobretot ara que sé que vas tatuada, i jo estic pendent que s’acabi l’estiu per tatuar-me jo!!! un petonàs, ets estupenda!
Sonia Butnottonight!, que em faràs sortir els colors! 😉